Lokasi Blog Baru http://blog.rohaza.com

January 18, 2008

Opoocootttt!!!! Tayar Keretaku Meletup...

..panic....itu la yang dapat aku simpulkan...on 16/1/2008....di NKVE KM5.1 ...tayar depan keta aku meletup...kereta aku nyaris berpusing ke tengah highway gara-gara objek yang jatuh dari lori mana ntah..Memang muka aku tak ada darah masa tu...tak dapat aku gambarkan....bayangkanlah kalau kereta aku berpusing-pusing di tengah-tengah highway dengan kenderaan especially lori kontena yang berseup-desup lalu...fuh...alamaknya remuk ler...alhamdulillah..nyawa aku masih panjang lagi...selang seminit aku lepas aku kena...ada lagi keta lain yang meleup-letup depa nya tayar....yang dahsyat...ada yang 2 tayar sekali meletup....dan bagi aku lah....patah rim sport...uwaaaaaaa.....memang aku hangin giler....lori mana ntah punya barang....orang lain kena tanggung....seb baik teringat kat PLUS....call depa dtg tolong repair keta...aku memang seram sikit nak tukar2 tayar di lorong kecemasan kat highway ni....mana ler tahu kan ..malang tidak berbau.....kalu orang PLUS lain citer..depa leh letak kon yang kaler oren tu kat tgh2 jalan...blok ke apa ke...safe sikit....so..untuk 2 orang abang Polis Bantuan PLUS...jutaan tima kasih yer....budi baik kalian berdua....ku kenang selamanya..teruskan usaha mulia itu..

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template