Lokasi Blog Baru http://blog.rohaza.com

December 17, 2007

Annual Dinner - MSU & PTPL College

..mulanya malas nak join dinner tapi once a year...lagi pun dah lama aku tak pi mana-mana annual dinner...since anak aku yang kecik tu tak ada...rasa nya time ni ler berpeluang....aku bertolak dari rumah jam 5.30pm..anak aku Athirah meraung-raung nak ikut sekali....hati ibu....sedih jugak tinggal dia.tapi kejap aje lah....so aku drive keta orange aku tu masuk highway setia alam.....terus keluar ikut NKVE....dari NKVE aku exit subang...masuk lak Federal Highway....so aku terus amik jalan ke Seremban....dah lama gak aku tak pi seri kembang since 1997...kira dah 10 tahun kot ..banyak tol kenangan sewaktu belajor kat upm dulu....errmmm....cukup manis untuk dikenang..and cukup pahit jugak utk imbau kembali....well...life must go on...so aku terus aje jalan sampai ler tol sg besi....mai aiii..jem giler...like it or not aku kena redah jem tu ler..bumper to bumper...aku terus masuk lrong tiket..yang aku pelik kenapa tak ada orang jaga lorong tu....mana tiket tol? aku tertanya2 sendirian coz aku tgk org depan aku pun tak amik tiker..aku jalan aje la..sampai aje tol upm...budak tol (budak hingusa yang berlagak nak mampus!!!!...harap2 orang PLUS baca ler ni...geram..) tanya mana tiket..aku dengan selamba jawab....tak ada org kat lorong tu yg bagi tiket pun..dia berlagak lagi dgn aku cakap mana boleh cam tu semua orang ada tiket....mangkuk! ingat aku sehari dua aje ker guna highway tu...last2 dia call tanya kenapa aku tak ade tiket..aku cakap ler aku masuk lorong ke-4...then org sg besi tu cakap.mesin rosak tak leh keluarkan tiket...hah!!! merah muka dia..ingat aku ni bakhil sangat ..sengaja ilangkan tiket tak nak bayor tol...aku memang geram tahap kronik kat mamat arrogant tu....last2 dia mintak 1.60....pusing2...aku cari lak Istana Kuda...hehehe The palace of golden horses....terlajak sampai ke kem sg besi...banyak betul berubah jalan..tu yang aku sesat....patah balik....mak ih! jem lagi nak masuk ke Istana Kuda tu....ada race kuda pulak....
Pukul 7.00 mlm aku masuk hotel tu.parking keta semua....errmm..ramai dah sampai ..parking pun susah dah...seb baik keta aku kecik..leh ler menyelit...jumpa sarina & rafidah...terus join depa p surau dulu...penuh giler surau...sebesar2 hotel tu.....sedih aku tgk surau yg kecik gitu ...ermmm..biasa ler...function start at 8 something...tak ingat ler..coz perut dah mula merengek2 mintak diisi....lambatnya makan2 ni...kul 9.00 baru makan...adoi.....makanan lak ta ler seGAH namanya....biasa aje....kalau ditanya best tak dinner tu....bagi aku ....BOLEH la....!!!!....nanti la aku smabung lagi...penat ni.....saje je....sebab aku busan amat sangat ni...

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template